piątek, 29 czerwca 2012

Summer goals, czyli moje letnie cele

Doczekaliśmy się wakacji! Nawet nie wiem, kiedy minęło mi te ostatnie 10 miesięcy. Wiem za to jedno - zasłużyłam na odpoczynek. A jak lato, to i plany jak je spędzić i tak powstało moje 'Summer goals 2012'.




Ktoś rozczytał? ;)
Wgłębiając się w moje cele to czeka mnie trochę nauki (szydełko, opanowanie maszyny do szycia), chcę wreszcie ogarnąć Emedue (mój wymarzony mały biznes), a także dużo craftować, robić zdjęcia, dokumentować, spędzić mile czas oraz... ćwiczyć i zdrowo się odżywiać (haha ;d). Oczywiście, zamierzam wszystkie te podpunkty zrealizować (niektóre już mi się udało, kto zgadnie które?), a całą relację zdam Wam po wakacjach!

A Wy ułożyliście sobie tego typu wakacyjną listę? A może plany na lato wpisaliście w postanowienia noworoczne?

Letnie uściski ode mnie!

8 komentarzy:

  1. Świetna lista, ja sobie też zrobiłam :) Piona :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczytałam się :D
    nie znałam czegoś takiego wcześniej i z chęcią spróbuję bo to na pewno fajna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze!!dobre postanowienia:)) życzę powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna lista ,nie wpadłam na ten pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rozczytałam:D
    + EJ MAM TAKI SAM PODPIS JAK TY, HAHAHHA!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie umiem sie rozczytac, zawsze mam z tym problemy, tylko siebie potrafie :( wiem ze jest cos o szydelkowaniu, marzynie, zielniku.. powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana do do nowej blogowej zabawy. Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O:) nie wiedziałam, że koleżanka malowała z obrazu ;d myślałam że to wymyśliła:D

    OdpowiedzUsuń

Akcja: Nie kradnij zdjęć!