piątek, 14 września 2012

Podsumowanie lata - kiermasze

Witajcie po wakacyjnej przerwie!
Lato minęło za szybko, mam wrażenie, że wcale nie wypoczęłam :(
Czas na podsumowanie, a konkretnie skupię się na kiermaszach.

W ciągu wakacji 2012 dwa razy brałam udział w kiermaszach, na początku lipca i na początku sierpnia, w tym samym miejscu - Kiermusach. Była to moja premiera na tego typu imprezach i jestem bardzo zadowolona! Spotkałam mnóstwo osób, które oglądały i kupowały moje wyroby. Poznałam także wiele inspirujących ludzi.
Od maja (przyszłego roku, hohoho - jakie plany! c; ) zamierzam co miesiąc pokazywać się na 'Targach z żubrem' w Kiermusach, mam nadzieję, że tym razem spotkam kogoś z Was, moich czytelników.



Zostało mi trochę biżuterii, postaram się niedługo zrobić wszystkiemu zdjęcia i wstawić na bloga. Może znajdzie się ktoś, kto przygarnie jakieś kolczyki?

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. cudne kolczyki! Zawsze podziwiam osoby, które są w stanie wyprodukować tyle drobiazgów, aby wystawić się z nimi na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne *,*
    zajrzyj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Akcja: Nie kradnij zdjęć!